Nov 28, 2010

Sibuk

hey yo..
salam n hye kpd ra'akyat malaysia sume..
korang sihat ka???kalo sihat alhamdulillah la..
dh lme gila vavi la ak xpost entry yg baru..
mggu lps ni mggu ni adalh mggu trsibuk ak..dgn kje kt poli lg..byr yuran poli lg..dgn dak sem1 nk msuk lg hee (ske3) =D
rabu ni ak dh dftr tok sem5 plak..wahhh..pejam celik celik dh sem5 dh aku..smakin tua n matang ak hee...
 well entry kali ni xdepape pn..sj nk bgtau belog ini masih wujud lg hihi..
k la..nnt2 kte ketemu ya..
bubye..





YANG BENAR

alif_affandi

Nov 19, 2010

Worker > Student

salam n hye u all...
korang sihat ka???skunk ni keadaan di ipoh hujan renyai2 lebat..
aku baru blik dr kje luaq..and that is my final works for this practical hehehehe..
dh lme aku nntkn detik ini 19.11.10 (1800) hehe..

so pas ni aku akn jd pelajar PUO kembali..aku rindukn assignment yg byk2 walaupun aku xwt lalalalala...
skunk ni aku xtau nk bebel apa lg..aku nk tggu kol 6 tok aku postkn entry ini hehehehe...

dh3..nk kt kol 6 dh ni..alif..skunk ko plaja kembali..jom bli kasut bata n baju kamdar hehehehe...





YANG BENAR

alif_affandi

17.11.10 PART 2

salam n hye kpd ra'akyat malaysia sume..
korang sihat ka???kalo sihat alhamdulillah la..
ada apa dgn 17.11.10???hahhh..korang xtau tp aku tau..pd tarikh trsebut umat islam di malaysia (amnya) mnyambut hari raya aidiladha.. =D
korang pasan x..(kalo xpasan wt2 pasan k)..kalo raya aidiladha aka qurban ni..smbutan kt FB xsemeriah ble hari raya aidilfitri aka raya pose..
kalo raya pose, mst kt wall aku penuh jgk la wlaupn xpenuh tp peniuh jgk la dgn ucapn maap zahir BATIN ni tapi kalo raya qurban ni..mmg sikit bukan sikit la tp xde lgsg huhu..aku plik jgk la..mgkn raya qurban ni xbg feel kt kite kot. aku pn xrse sgt raya qurban ni brbndng raya pose sbb....ermmmm aku pn xtau la nk ckp..mgkn sbb cuti xpnjg kot huhu..

tp kn pd raya qurban kali ni, jadual aku pack jgk la sbb dr pagi smpi mlm diri aku ni dh dicop hehe..aku xske bebel pnjg2 jd korang tgk la khazanh yg ada pd bwh ini..check it out..




 15minit masa yg diperlukan untuk menumbangkn seekor lembu jantan ini


 live tgk lembu kena sembelih..


 patung patung di pajero ini


 BBQ di rumah En Mahadi (ketua tmpt aku prac)
 asap kemenyan

 from left - wan, aswad, muiz



 anak laki En Mahadi..lasak gila

 from left - aswad, alif


 ayam panggang. rusa panggang, sosej panggang

 from left - wan, kwn En Mahadi, En Mahadi, aswad, alif, muiz


 ada flash

tiada flash


hari raya qurban..inilah yg aku wt sepanjang ari..kol 0645 bgn n 0000 tido..wahhh..sggh memenatkn huhu..
itu sj tok entry kali ni..nnt2 akn ku update lg ek..
bubye..




*nota alp : bila raya pose..duit yg akn dtg kt kte tp bile raye qurban..dging korban akn dtg kt umh kte hehe




YANG BENAR

alif_affandi

Nov 18, 2010

17.11.2010 PART 1

hey yo...
salam n hye kpd ra'akyat malaysia sume..apa kabo?baek ka???
damn la..aku dh lme xupdate belog ini..modem ku wt hal huhu..siang ok n mlm ko..aku siang mmg konpom xde kt umh..mmg xlh gne..ble nk gne wktu mlm je mst xde..huhuhu...
ok..entry kali ni xdepape pn sj je nk updatekn walaupun xde isi sgt..PART 2 nnt bru ada isi sikit..so tggu k.. =D





YANG BENAR

alif_affandi

Nov 8, 2010

Isnin

salam n hye kpd ra'akyat malaysia sume..
SELAMAT PAGI!!!...jap3..aku bukn br bgn k..aku bgn awl tau..lalalala
well..ini hari isnin esok slase lusa rabu n so on..
hari ini adalah permulaan hari bg aku n warga Perak..kalo warga kelantan semalam adaalah permulaan hari..lalalalala....
so mulakn hari ini dgn snyuman..

=D





YANG BENAR

alif_affandi

Nov 6, 2010

18SX

hey yo..
salam n hye kpd ra'akyat malaysia sume..
korang sihat ka?kalo sihat alhamdulillah..
entry kali ni bru je trjadi dlm 30minit yg lepas hehe..smngt sggh aku ya lalalalalala..
tp aku plik la..dorang ni sggh brani gle wt kt tmpt yg trbuka..nasib bek aku sorang je yg nmpk..kalo ada 3 lagi laki2 yg dh baligh..
mmg lh tgkp dorang ni..xsenonoh sggh..aku yg tgk ni pn ...ishhh..xtau nk ckp apa la kt dorang ni..nk tgr kang aku plak yg kne marah..jadi aku just mampu tgk lihat n rekod je perbuatan dorang ni..
aku bknnya xnk cegah tp aku pkirkn kselamatn aku jgk..nnt kne blasah dgn dorang x pasal2 aku kne masuk icu plak..huhu..
xdpt nk masuk poli dh huhuhu...kalo korang la kn di tmpt aku..korang akn wt mcm ne?adakh korang akn amik penyapu n pkul dorang tu?kalo korang brani mmg brani la sbb kalo korang brani itu brmkne korang mmg brani la lalalalalala...
pape hal korang usha dlu vdeo ni..aku hrap korang dh lh pikir apa yg baek buruk n pastikn jgn bg kanak2 tgk vdeo ini..












video 
 erghhhhh...















hehehehe..apa pndpt korang?ok or xok?tlg la jwb "ok la tu" hehehe...
adakh statement aku diats td gempak or x?kalo x aku kne menimba ilmu lg ni lalalalala...
ini baru part 1 tau..kalo nk tgk kesudhannya tgk la kt FB aku..apa yg trjadi pada 'dorang' ni hehehe..

catty style





YANG BENAR
alif_affandi

Nov 5, 2010

Happy Deepavali

hey yo..
salam n hye kpd ra'akyat malaysia sume..
korang sihat ka?kalo sihat bgs la..
tajuk n isi tok entry kali ini xde kaitan lgsg k..hehe..sj nk wish kt kaum india kt malaysia ni..vanakkam hee(maapkn aku kalo ejaan slh) lalalala..

ok..aku xde cte nk storykn so korang tgk jela khazanah yg ada kt bwh ni..so..
lets check it out...

to all my indian friends..happy Deepavali and have a nice day k =D


 pokok besar punya


 awan yg biru


 wahhh..pertama kali aku tgk benda ini..ingtkan nk tgk cte 'american pie' je ada 18SX tp nk isi minyak pn ada hehe


 sebelum meneruskan perjalanan, lambokginie perlu diisi minyak lalala


 maaf makcik..saya terpaksa 'upload' gambar ini lalala


 wahhh..give me five syg lalala


 no caption


 AMP?Anugerah Melayan Perasaan


 dewan Sultan Yusuff School(SYS)


 saya anak affandi dan lahir di Perak


4000?amik kau..saya bukan ahli perokok tp saya bekas ahli perokok


ok..ini saja khazanh yg smpat aku snapkn tok blogger2 yg sudi mmbaca n menengok..
ok..kali ni sj tok entry kali..nnt dtg lagi k..bubye..





YANG BENAR
alif_affandi



Nov 3, 2010

Pornography

salam n hye kpd ra'akyat malaysia..
korang sihat ka???kalo sihat alhamdulillah..


toksah buang masa so jom check this out guys..

 apabila pelancong berjalan di ipoh ;)


 bangunan di ipoh


 sembahyanglah anda sebelum anda disembahyangkan


 suka tekan benda ini hehe


 kepala korang tidak senget tp bnd ini yg senget


 jakun apabila melihat suara manusia dan badan elektronik ;)


 tiada kupon parking jadi korang berhak mndapatkn 'tiket' ini


 pertama kali mncapai tahap 150 km/h


 ada masalah dgn elektrik?lupa bayar bil?layari laman web ini hehe


 laporkan pada LPKP jika pemandu teksi itu gatai ataupun trlupa butangkn baju kemejanya hehe


 bagaimana dgn pelanggan kedai runcit?ini diskriminasi


 KFC..yummy!!!peace dude..


 kulit ayam dan sos cili tidak dpt dipisahkan..yummyyyyyy!!!


 makan ya wan jgn xmakan lalala


lalalalala


itu saje tok entry kali ini..aku akn cbe tok dptkn pic2 yg brkaitan dgn vandalisme di tmpt kite ini..apa laga..chow...





YANG BENAR

alif_affandi
My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop