Dec 24, 2010

BZ itu Sibuk

hey yo..
salam n hye kpd ra'akyat malaysia sume..
apo kabo?sihat ka?

jika diteliti dgn teliti entry yg lps dgn entry ini bezanya hampir semnggu..WOW!!!lamanya huhu
aku trlalu sibuk dgn khidupn d poli, khidupn d umh n khidupn d dunia ini..
lgpn ak xde bhan2 tok dibebelkn ataupn dipamerkn huhu..
esk 25.12.10..kmgkinan besa aku akn g KL tok g event rantai WOW..credit to aja nasaruddin(search kt fb) kerna mngajak aku..kalo x, xmrase la aku g rantai event tu..
so kpd pminat2 aku jom kita jmp disana hehehehe...

ok..itu sj tok entry kali ni..next entry akn aku pamerkn khazanh2 yg ada di rantai nnt..
bubye...





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop