Dec 27, 2010

RANtai Event part 1

hey yo..
salam n hye kpd sume ra'akyat malaysia..hooray!!!!kita menang 3 - 0 =D (khas tok kaki bola,kaki bangku n kaki tangan) ;)
korang apo kabo?sihat ka?kalo sihat alhamdulillah..
entry sebelum ini ak ada bgtau kn yg aku akn g KL tok hadiri konvensyen RANtai kali ke - __ ...tlg isikn tmpt kosong itu.. hee
so entry kali ni mmg ada kaitn konvensyen itu..sory ek sbb aku trlmbt post entry ini..mst korang trtunggu2 kn kn kn hehehe(poyo)...
well..seperti tajuk di atas..ini part 1 baru..esk lusa tulat akn ada part 2 jd sebelum korang tgk part 2..
lets check it out this entry first..

 nombor tempat duduk di dalam bas 2 tingkat plusliner


 baek punya wok!!!..sila lihat video si kecil ini di SINI




 makanan tengahari..nasi putih, kacang buncis/panjang, telur gorang dan ayam bahagian dada yummy!!!


 hohoho!!!Merry Christmas dude


 anda ingin yang mana??kalo saya..ermmm hehe


 zara???OMG!!! ;)


 bukit bintang..dadu ini chantek


 bukit bintang..lampu hijau untuk kereta dan lampu merah untuk kami


 aku adalah alif dan dia adalah azhar


 mai secawan hehe


 superman vs batman?siapa yg menang?konpom la keluang man hee


tong lama dan baru..dua tong tapi sampah merata - rata..tabiat org kita..


well...khazanah ini sebelum aku sampai ke event RANtai..tok entry akn dtg, aku akn post kn lg khazanh2 yg ada tok tatapan korang..
so itu sj tok entry kali ni..sory kalo entry ini mmbosankn tp aku kesahkn apa.. ;)
bubye..




*nota alp : berada di KL selama 10jam dan macam2 di buat..gorgeous..





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop