Dec 13, 2010

Dua Minggu Yang Pertama

hey yo..
salam n hye kpd u all n ra'akyat malaysia secara amnya...
korang sihat ka?sakit ka?suka ka?sedih ka?hadapi dgn tenang k..

skunk ni nk msuk mggu ke2 aku kt poli..wahhh..best3 jmp mmbe trutama muiz, hami, madi, leman, abu, bedah, timah, bakar, yob, yong n byk lg la hee..
skunk ni bdasarkn jdual yg tlah aku dpt, aku tgk byk mse tluang n lh lepaking n rehat2 n tido2..hehe suka3..tp kn skunk ni yg aku prasan la kn byk kelas yg xdela sbb ada yg lect ada meeting, ada lect tgh bersalin, ada lect tgh itu, ada lect tgh ini n byk lg la alasn yg lh di time pkai..
aku sbg student mmg ske la kalo xde kls (hehehehe)..lh rhat3..tp kalo kls xde mst akn dtg dtg pny dtg akn ada kls gnti huhu..itu yg xsyiok tu..

kdng2 kls gntinya di wat ari sbtu..hari bcuti tu huhu..xlh nk bgn lmbt..huh..xpela..dgaan mnjadi plaja yg bdedikasi hehe..kte sbg pelajar yg akan mewarisi negara ini mst la bersatu padu tok mnjayakn diri n jgn malas2..kalo x..lu pikiaq la sndri..

itu sj bebelan aku pd entry kali ini..akhir kata..
bubye..





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop