Dec 12, 2010

JPP JTMK

hey yo..
salam n hye kpd ra'akyat malaysia secara amnya hee..
pd sem ini aku dh mncabar diri aku tok wat bnd yg slme aku hidup ni ak xpnh wt..
apakah yg dh aku wt?ermmm...
ak mndftarkn nama aku tok brtanding Jawatankuasa Perwakilan Pelajar tok sem ini wahhh..aku amik kerusi (bkn sebarangn kerusi k) tok jabatn aku iaitu Teknologi Maklumat n Komunikasi..
mmg gila la..ak xsngke apa yg aku wt skunk ni..mmg gila vavi la..
tp aku lom menang lg huhu..pilihn raya tok JPP akn diadakn pd mggu dpn (tarikh aku xkonpom lg)..
pd 10.12.10 yg lepas..aku mndftrkn la nme aku..n pd sblh ptg ada pjmpaan dgn Ketua Jabatan aku iaitu Puan Basariah..
selepas dia hbs membebel@berucap..pngacara mjlis tlah memanggil aku n 3 lg calon tok jwatn yg sme tok membentangkn manifesto kami WTF!!!..
apakah kejadahnya itu semua..aku xtau pape kot..tbe2 kne pggl..mmg cuak nervous + menggigil la..nsb baek aku org last yg membentangkn 'manifesto' aku huhu...dpt jgk susun isi2 yg patut aku ckp =D

so slme smggu ni aku n yg laen2 akn bkempen mcm pilihn raye yg sbnrnya..adakah akan aku brkempen?huhu ntah lol..
arap2 sumenya bjalan dgn lancar..
ok la..itu sj bebelan tok entry kali ni..nnt akn ku update lg ek..
bubye..




*nota alp : menang atau kalah itu hal laen..yg pntg kite mncabar diri kte tok melakukn pkre yg xpnh kte wt slame ini n mlakukn pkre yg wt kte tkut spt bckp di dpn org ramai ;)










YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop