Jul 18, 2009

Malaysia vs Man Utd

hehehe..membosankan n membanggakan..
itu yg dpt aku bgtau ttg perasaan aku bile tgk match malaysia n man utd. aku ingt man utd akan maen spt dlm EPL tp hampeh. dieorg maen santai n relax je. aku tau la dieorg lwn team yg berada di ranking 160 (kot.ak xpasti) tp jgn la maen2. aku sbg fan MU sgt2 kecewa :( match td MU just menang 3 - 2 je.aku ingtkn 5-0. huhu.. tp sbg rakyat MALAYSIA, ak bangga dgn performance malaysia td. sgt2 menakjubkan sbb malaysia dpt score 2gol. bangga2.. tahniah kpd amri yahya sbb score 2gol td (tamak sggh)hehe..
gol paling chantek td gol malaysia yg ke2.. begok pny foster.huhu.. konklusinya, aku puas ati dgn MU n congratulation kt malaysia..
thats all for today lesson ;)
*ini adalah pendapat ak sbg manusia..
peace

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop