Jul 29, 2010

Hidup Dan Mati

salam..
tanggal 29.07.10 pd jam 0550..aku terima pnggln dr mmbe ku yg menyatakn ISMAIL IBRAHIM tlah kmbli ke rahmatullah..YA ALLAH..aku trbgn dr tido dan trdduk..aku trkejt mmbe yg slme ni gi kls sme2 dgn aku dh xde..
skunk ni..anye ada aku hami muiz n madi tnp ismail.. ;(
aku trsgt2 la sedih..aku dh plan dh dgn muiz nk g HUKM tok mlwt dia tp lom sempt ak dtg mlwt, dia dh pergi dlu mninggalkn aku n kwn2 yg laen..
pd pagi ni, stats kt FB kteorg byk bcte ttg arwh Ismail..mcm tribute 2 ismail la..
aku sbg kwn yg rpt dgn dia xtau nk ckp mcmne lg dh..aku trkejt n sedih gle la..tp mgkn lbh baek dia pergi drpd trus mnderita..
Tuhan itu maha adil trhdap hmba2Nya..

Ismail..
aku mndoakn agar engkau damai di sana dan di tempatkn dikalangn org2 yg mukmin dan soleh..

bwh ini ada khazanh2 yg anye tggl kenangn..






pagi tghari ptg mlm kteorg lepak bsame..sush seng lapa knyg sme2..tp skunk..kte xbsama dh..yg ko tgglkn tok kteorg anye la kenangn..
kteorg mndoakn yg tbaek tok ko Ismail Ibrahim..

surah Al Anbiyaa’:ayat 35..
 

Tiap-tiap yang berjiwa akan merasakan mati. Kami akan menguji kamu dengan keburukan dan kebaikan sebagai cubaan (yang sebenar-benarnya). Dan hanya kepada Kamilah kamu dikembalikan.
 

Al - Fatihah..







YANG BENAR

alif_affandi 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop