Jan 16, 2011

Aku dan Seluar

hey yo..
salam 1Malaysia kpd sume ra'akyat..
korang sihat ka???kalo sihat alhamdulillah..
tp aku skunk ni xsihat la plak..akibat virus selesema batuk dan deman yg melanda poli aku baru2 ini..aku telah berjangkit huhu..
tp jgn riso kalian semua..dgn adanya panadol actiFast dan soluble..aku brtmbah sihat alhamdulillah..

ok..entry kali ini akn mmbincangkn ttg..MALU & TAK MALU..


apa pandangn korang bila baca tajuk pada pic ini???adakah korang suka ataupun terkejut???kalo korang tny aku la kn aku jawab AKU SUKA hehehehe..yela kn..byngkn kalo popuan xpkai suaq..apa akn terjadi..cuba try korang bayangkn hee...aku boleh byangkn tp tok terangkn apa yg aku byangkn sory la. xdpt aku nk trangkn kt sini nnt kalo aku trangkn boleh kne banned/spam/delete plak belog aku ini hehehe ;)

ok..kejadian ini mmg benar2 blaku di sana..di sana bknnya di Malaysia ok..di Malaysia still ada tatasusila lg ya wlaupn kdng2 ada jgk menmpkkan sependa wlaupn dorng pkai suaq ;) ..melalui info yug aku baca la kn..kejadian ini merupakn acara tahunan yg diadakan di new york USA..wahhh..no wonder la kn..npe la kn lame kelamaan byk bnd plik yg dorng wt antaranya mcm ini la..hari tanpa seluar..plik jgk aku tgk dorang ini..xsejuk ke dorang 'punya' tu..kalo laki kn, kalo sejuk je mst 'terbangun' kn huhu..aku boleh byngkn hehe..

dh la dorang naek ketapi gie tmpt keje..mst besesak pny kn..kalo 'terbangun' la kn dan depan laki tu popuan plak..ishhh3...xxx ;)
adakh ini tndenya dlm kemajuan dorang ada jgk kebodohan, kedunguan, kebengapan, kebahlolan dorang ini???korang boleh pikirkn sendri..

membebel pnjg pn dorang bkn baca pn belog aku ini. kalo baca pn adakah dorang phm???kalo xphm googleTranslate kn ada hehe..
bwh ni ada khazanh yg aku snap tok korang..zoom in!!!!

baca statement ini..like byk3 ;)

 bukti tok statement di atas


baca statement ini..

selambanya..aku nk kuaq gie kedai pkai boxer pn aku pikir 10juta kali huhu

 adakah dia ini CEO?ataupun lect? kalo dia ni lect kt poli aku la kn..ermmmm mau kena sunat kali ke dua tiga empat huhu
 ada perkara yg baik boleh kita copy paste dr dorang dan ada bnd perkara xbaek jelik dan jijik yg xseharusnya kita copy paste saja dr dorang..peace!!!

info ini dari paper MingguanMalaysia




*nota alp : aku taip apa yg aku rase lihat dan dengar..kalo dlm entry kali ini ada yg trlalu 18sx..aku mnx maap ek ;)





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop