Feb 27, 2011

Roti + Sosej = Roti Impit

hey yo..
salam 1Malaysia semua..
pada hari ahad yg indah ini..adakh korang semua sihat?kalo xsihat gie la klinik sbb dlm klinik ada doktor heh..
selepas sekian lama aku tidak mengpostkan sesuatu akhirnya..hari ini aku post jgk something tok korang heh..
ok..aku nk bercerita ttg 'ayamazz roti impit' ataupun dlm bahasa mudah difahami..ROTI HOTDOG..
ttg roti impit ni..keistimewaannya adalah aku selalu mkn di gerai itu..itulah istimewanya roti impit ini hee...
harga bagi set (roti impit + air) adalah Rm5.50..kalo di cafe poli aku..hrge trsebut boleh beli kuey teow dgn air buah huh..
tp kalo stakat nk merasa takpe kn..
bwh ini ada sedikit khazanh tok korang sume..check it out..


 kiosk@gerai yg dimaksudkn oleh admin belog


apabila KFC dan ayamas bersatu


 harga makanan dan minuman yg disediakn

 roti yg dimaksudkn oleh admin belog

 minuman chocolate bersama bijinya(xtau nk pggl biji hitam itu apa heh..)

kpd plaja2 poli..korang boleh cuba makanan ini di kampus A dan juga di kampus B..dah cuba baru tahu =B
peace!!!





*nota alp : kadang kadang, kita jgnlah berkira sgt apa yg kita nk makan ;)





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop