Mar 4, 2011

Status Terhangit

hey yo..
salam 1Malaysia semua..
kali ini aku try tok mwujudkan segmen baru dlm belog ini..
segmen yg aku mksudkn adalah aku akn paparkn status2 aku dlm FB yg trbanyak like dan komen wlaupun xbyk mcm korang huh..
segmen ini hanyalah tok..just for fun =B
check this out..

berkata : apabila org mngata/mngutuk kita, adakah kita perlu ambil serius?jawapnnya adalah TIDAK kerna org yg mngutuk kita itu bukanlah siapa2 pn..mereka hanyalah picisan dlm hidup kita..tanpa mereka pn kita boleh menikmati khidupn yg telah dikurniakn utk kita [via ALIF sms] 
15 like &  23 comments     23.02.2011 - 1248am

 bukti heh..aku hitamkn nama nama itu kerna tok mnjaga privasi mereka sbg membe aku ;)
   





*nota alp : bukan tok memoyokan diri atau pape yg korang akn pikirkn..spt yg aku bgtau td..JUST FOR FUN =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop