Apr 28, 2011

Exam Oh Yeah!!!

hey yo..
salam 1Malaysia kpd semua blogger sekalian..

penah tak korang 'melabur' di jamban?mesti penahkan.. apa prsaan korang bila dh melabur???
mesti puaskan kan kan hehe..
mcm itu jgk la prsaan aku skunk ni..PUASSS!!!
sebab...

JAVA PROGARMMING - done
SYSTEM ANALYSIS - done
ALGORITHM - done
DATABASE SYSTEM - done
and STATISTIC - done jgk 
hehehehehehehe..

td aku telah berjaya mnghabiskn final paper aku tok sem 5 ini..
suka suka suka heh..

selepas berhempas pulas selama 1minggu ini tok exam saja sampai kdng2 aku terlupa tok makan huhu..
tp itu sume cite 2 3 4 hari yg lepas..skunk ni no exam no study..yg ada hanya lah tido heee..
skunk aku tak tau poli aku bg cuti sem kali ni bape lame..dgr dgr cite 2bulan or ada lebih sikit..ahhhh biar lah..

hehehe =B


skunk ini minggu cuti aku tok bulan 5 ini dh dipenuhi dgn percutian bersama family yg tersyg ;)
kalo jadi la kan..sbtu ini aku akn gi KL n PD..mggu seterusnya plak...tungguuuu hehe..

skunk ini..aku brharap sgt sgt result aku tok sem 5 ini cemerlang dan lulus sume sbjek..heh

ok la..ini saja kot entry merapu kali ini..ada masa aku update lg ya..
see ya..
peace!!!





nota alp : Tahniah System aka SAD..anda berada di tempat pertama kerna kesusahan anda terhadap kami =B





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop