Jul 31, 2011

Ramadhan

hey yo n assalamualaikum..



hey..esk(010811) pose la hehe..
aku rse mcm br smlm je raya tup tup esk dh pose blik huh.. aku tak puas nk melantak lg la huhu..
p/s : aku hidup tok mkn k ;)
aku pasti dan sepastinya bile pngumuman pose, TAKDE spe yg mlonjak kegumbiraan seperti mne pngumuman raye..heh
ble review blik pnglaman aku balik, sejak aku dh mncapai umur balik baligh, anye 2thun je aku pose full..yeah bkn tok mengaibkan diri ni tp mmg knytaan..wlaupn dh beso n leh pkir baek buruk sesuatu perkare, aku still ada tinggal pose dgn sengajanya..takde kaitan peer pressure ok..sume ni slh SETAN(walaupn dorg kne jail)..
aku harap sgt2, ramadhan kali ni aku dh pose dgn pnuh dan dpt menunaikan solat fardhu tnp tinggal 1 waktu pn n solat terawih yeah!!! i really misz you like craze terawih..seriously wlaupn aku anye wat 8rakaat je hehe..
so kpd korang dan aku skali la..jgn la pontng pose ok..kalo korang tak pose itu brmkne korang hutang dgn Tuhan so kalo tak byr hutang tu..pkir2 la ya..
kpd gegurl plak..jgn jdkan alasan 'bendera merah' tok korang tak pose..kalo betol2 terjadi its okay la..tp kalo sebulan tu 'bendera merah' je alasan korang..huh pndai2 pkir la ya..korang kn cerdik heh...
dgn dtgnya bulan ramadhan ni, scre tak langsung aku leh la save duit blnje n lh bli baju mlayu same kaler dgn cDia hohoho..
peace!!!










*nota alp : sebelah iraq adalah syria, tahun ni puasa penuh ya ...hehe pantun 2kerat dr aku =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop