Jul 8, 2012

Perkahwinan Rashid dan Shuhadah

hey yo and peace be upon you


baru sebentar tadi aku telah mengjoinkan diri aku dgn team truelove photography tok shoot wedding..aku just join saje2 dan mencari + mengutip pengalaman dari dorang.. banyak jgk la yg dorang sembangkan especially brother fazer.. aku join pun sbb dia yg ajak maka rezeki jgn ditolak kan kan kan ^v^
kat sini aku ada upload khazanah tok korang maka check this out..


                            
selamat datang itu welcome

girl like boy



 bergurau-senda di atas pelamin ^v^


 wanita : sedap bang??? lelaki : ermmm sedappppp ^v^





first time join event mcmni sbg tukang snap pic..sebelum ni join tok mkn je skrng dah lain.. aku harap aku dpt join lebih bnyk event mcm ini..insyaAllah..
peace.





*nota alp : thanxkaseh tok brother fazerahmad coz give me this opportunity =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop