Sep 11, 2012

Aku dan kesibukkan

hey yo and peace be upon you

*fuhhhhhh..*tgn lap2 kan belog ini..
dan bersawang dah belog ini..nampak sgt dah lame tak diusik *sigh
mesti korang rindukan penulisan yg annoying dari aku kan kan kan.. lebih baik mengaku dari tak mengaku ya kawan2 ^v^
seriously aku mmg busy.. like culture shock.. aku tak pernah alami keadaan di mana aku taktau nak cari mase yg sesuai tok update belog ini.. nak taip blogger.com pun tak sempat inikan pulak nak update entry yg annoying kannn..
so right now i have some space to update this belog.. just for you *pointing at you si hensem/chantek ^v^
well.. my life kat sini alhamdulillah okay..roomates okay walaupun bilik yg diberi agak kecil tok memuatkan 3 manusia yg berbadan fit dan tough ini.. classmates yg okay *buat mase ini lah..
makanan pulak ermmmm okay la..nak kate sedap tak sedap..nak kate tak sedap takdelah jgk..just nice and the most important is aku kenyang..blurpppp!!!! alhamdulillah..
at this moment aku tgh mempelajari bahase sarawak.. yg aku tahu sekarang adalah aok(ya), kamek(saya), kitak(kamu), sik(tipu) dan bolak(tipu).. maka aku akan ulang ayat2 di atas sepanjang mase tak kire tempat.. sbb ayat2 itu je yg aku tahu buat mase ini.. kamek sik bolak ya..hee
so..aku rase cukuplah entry kali ini ya..aku akan try postkan khazanah yg aku sempat snap dari first day aku flight sampai la sekarang..aku try ya..
peace.





*nota alp : kehidupan berbeza tetapi aku tetap aku =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop