Nov 19, 2013

Aku dan Pengalaman

peace be upon you

aku tahu, ada certain manusia yg menganggap aku bajet baik dgn post status/tweet yg menampakkan kesalahan orang lain. aku tahu. i can feel it. aku akui ada certain status/tweet mengenai orang lain tapi bukankah aku ini manusia yg ada pengalaman hidup. tidakkah mereka sedar akan hal itu?
i have my own experiences and i also take a look around people experiences. is it wrong?
aku bukan bajet bagus. aku mmg masukkan diri aku dalam setiap status/tweet aku sbb hampir apa yg aku postkan itu, aku pernah laluinya. percayalah, setiap manusia ada sisi gelapnya. aku cuba memotivasikan diri aku and at the same time i try to tell people what is good and bad, walaupun aku masih buat benda jahat. aku ini manusia, kalau korang nak tahu la kan.
dan manusia biasa ini akan terus hidup selagi Tuhan dia tak mengarahkan malaikat tuk mencabut nyawa dia.





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop