Jan 1, 2011

Kejohanan Olahraga Antara Jabatan part1

hey yo..
skunk dh xde dh "salam n hye kpd ra'akyat malaysia"..sempena tahun 2011 ni..aku nk tukar kpd....
salam 1 MALAYSIA kpd semua ra'akyat ;) .. ok x?ok la tu kn kn kn..hehe
so sempena tahun baru ni apa azam korang???kalo korang ada azam yg baru, korang mst achieve apa yg korang nk kn..
jgn hangat2 tahi ayam ok..

ok..entry tok kali ni aku nk cite ttg apa yg blaku pd 010111..lokasi di padang kampus B PUO..ada kejohanan olahraga antara jabatan..jbtan yg trlibat adalah perdagangan, elektrik, mekanikal, perkapalan, awam dan TEKNOLOGI MAKLUMAT KOMUNIKASI (sorry, tertekan caps lock plak) hehe..aku hrap korang dh boleh agak aku jbtan mne.. ;)

acara pd hari pertama adalah lempar cakera, merejam lembing dan lontar peluru..tok hari kedua plak nnt di Stadium Perak, Ipoh..ada byk lg acara (pada part2 nnt)...tok part1 ini..acara bermula dr 0830 hngge 1230..lme3..aku yg tggu dr pgi smpi tghari mmg penat, nantok n bosan la...tp nk wt mcmne kn..aku sbg plaja yg bdedikasi mst la hadir tok mnyokong jabatan ksygan aku ini =D

membebel bebel pnjng lebar pn xgne jgk sb korang bknnya baca pn kn so aku tlah menyediakn khazanh2 tok korang..
so..zoom in...


 atlet sedang menunggu giliran


 madi..wakil Teknologi Maklumat Komunikasi (JTMK) dalam acara lempar cakera


 pengadil dan pembantunya sedang mengira jarak


 kelab kipas dr perkapalan (JKP)


 
madi lagi..skunk dalam acara lontar peluru


 tamil selvan..wakil JTMK..dia dan madi adalah kwn aku ;)


 unknown..wakil JKP..pemenang lontar peluru ;)

 pengadil tgh kira markah


 atlet yg mengambil bhgn dlm acara lontar peluru

kelab kipas terbaek tok part1 ini..(satu2nya kelab kipas yg ada) from JKP ;)

ok la tu kn kn kn..
tok part1 ini sje yg mmpu ak sumbngkn..nntkn part2 ek..insyaAllah akn lbh byk khazanh yg ada ;)
sekian tok entry kali ini..peace..





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop