Jan 4, 2011

Kejohanan Olahraga Antara Jabatan part2

hey yo..
salam 1Malaysia kpd sume ra'akyat..
korang sihat ka???apa mcm dgn mggu pertama dalam tahun 2011 ni..arap2 ok la kn kn kn..
entry kali ni adalah smbungan kpd entry yg lps..brkaitn dgn kejohanan Olahraga Antara Jabatan di poli aku..
pd ari ahad lps..aku just msuk lompt kijang sahaja..kalo x aku ada msuk 4x 100m tp org plak ada 3 sahaja so xdpt la den nk tolongnya..
acara bermula dr pkul 0815 smpi la 1730..lme jgk la..aku sbg org kuat(kuat la sgt huhu) sudh ada di stadium dr 0830 smpi la 1800..lme mmg lme tp xdela lme sgt tp lme jgk la huhu
aku pny acara start kol 1515..so mse yg ada aku isikn dgn dok, mkn, snap pic, cuci mate hehehe...
ada kisah yg trjadi kt aku..mse aku pny acara..aku sempat la wt 1lompatan then..paha aku mcm injured la jgk..so xdpt nk truskn lompatn kedua n ketiga huhu..sedih3..
so mse aku ngah dok2 sbb injured, adalah amoi dr PBSM ni dtg kt aku smbil brtny.."abg..mau sy urut ka???"..aku yg trkejut dgn prmntaan dia trus mnolak dgn baek.."eh3..xpela.sikit saja ini..esk lusa tulat baek la"..dia mmbls.."ULAT???"..dlm ati aku brkata.."ble plak aku ckp ulat..aku ckp tulat la huhu"(huhu itu aku sj tmbh ;) )..then aku mmbls.."xdepape la..anyway TQ k"..dia pn brlalu dgn *kecewa (*aku tipu ttg kecewa) =D
so aku xdpt nk sumbng pape tok jabatan aku huhu..kecewa3..
ok itu saja bebelan aku..skunk ni korang jgn riso..aku ada khazanh tok korang tatapi..so..
zoom in...

 keadaan pada awal pagi di stadium Perak


 ahli ahli PBSM..yg manakah amoi tadi???hehe


 azmer..wakil JTMK dlm lompat jauh


 acara 5000m dan 3000m bagi L & P


 wakil wanita JTMK memotong wakil lelaki Jabatan Elektrik ;)

kiri dan kanan adalah wakil JTMK dlm 3000m jalan kaki..yg tengah2 itu..sila abaikn

 saringan 100m wanita


 lelaki (pensyarah JTMK) & wanita (pelajar JTMK)


 liga Malaysia..MU tetap MU tp Perak tetap di hati =D


 100m akhir lelaki


 saling memerlukan


 Senario..gitu gitu


my favourite cartoon ;)


ini adalah negaraku..bknnya negarakuku


tiket?sold out


 "mak cik..anak mak cik maen hujan"

 aku punya xselebat kamu

 "xde sape nk naek podium ke?kalo mcm tu biaq aku je yg naek"


 hujan xhujan..kerja tetap kerja


 ini bukan hujan di kuala lumpur tp ini hujan di stadium perak


wakil pensyarah JTMK mengambil hadiah saguhati huhu

ini adalah episod trakhir tok entry bertajuk Kejohanan Olahraga Antara Jabatan..
slps ini akn ada entry laen plak..so tok korang selalu selalu la sekodeng belog ini ok..
itu sje tok kli ni..sekian..
peace..





*nota alp : menang atau kalah atau seri..itu xpenting, yg penting kte mngambil bahagian dan memeriahkn sesuatu acara itu





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop