Apr 9, 2011

I'm a Real Leader

hey yo..
salam 1Malaysia semua..
apa khabar blogger semua?arap arap korang sihat la ya..

entry kali ni aku nk cerita sama korang semua tentang ceramah yg diadakan di poli aku..
ceramah yg bertajuk "I am a Real Leader" ..
ceramah ini disampaikn oleh En Amirul dan isterinya Pn Elina dari REAL Leader Solution..sila click
ok..ceramah yg start dalam kol 9pagi ini sgt sgt la menghiburkan bg aku dan mungkin juga bagi semua pelajar yg hadir tadi..
tidak terlalu formal dan lebih kpd program yg santai..mata yg nantok pun tidak jadi nantok..terbaik yob..
ceramah ini bertujuan tok memberi panduan kpd plaja plaja poli aku tok membuat perancangn karier meraka bila mereka dh graduate nnt..
dalam masa yg sama ceramah ini juga memberi kita panduan tok mengenali diri kita sendiri..adakah kita ini jenis yg SANGUINE, CHOLERIC, MELANCHOLY ataupun PHLEGMATIC..aku nak explain pn susah sbb aku tak brape nk phm la mksd istilah istilah ini hehe..byk lagi aktiviti yg dijalankan selama 6 jam stgh ini..
ceramah ini mmg terbaik la dan tak rugi jika pergi ceramah mcmni..
act aku tak banyak nak cite pun so tgk la khazanah yg ada ini..

 ini adalah file dan dalamnya ada buku


hohoho..


graf kehidupan..jika naik maknanya gembira dan turun maknanya sedih ;)


 inilah term term yg susah tok aku terangkn..korang tgk la sendiri huh


 baca jgn tak baca


 kad tgh itu comel


ceramah ini dihadiri oleh 3 jabatan iaitu Jabatan Teknologi Maklumat Komunikasi, Jabatan Kejuruteraan Mekanikal dan Jabatan Perdagangan..berdasarkan apa yg dapat aku lihat, ceramah yg bagus tp kehadiran plaja plaja tak memberangsangkan..boleh dikatakan 30% kerusi kosong kerna ketidakhadiran plaja ke ceramah ini walaupun ceramah ini FREE OF CHARGE..free itu percuma..itu pun tak nak dtg jgk huh..hidup masing masingkan ;)
peace!!!



nota alp : kutip/perolehi la ilmu yg ada selagi anda mampu dan bernafas =B





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop