Apr 9, 2011

Sony Ericsson K530i

hey yo..
salam 1Malaysia kpd semua..
aku ada pantun 2 kerat tok kalian semua..

hari ini hari sabtu,
kamu buat apa pada hari sabtu.

ok tak pantun aku?hehe..
ok..entry kali ini agak istimewa bg aku sbb entry ini khas tok henpon kesayangn aku iaitu SE K530i..
apa yg istimewanya ttg henpon ini ya..ermmmm..
jom kita tgk specification dia dulu..

click

mcm mane?ok tak spec dia?bg aku ok la sebab ada 3G, boleh snap pic, ada mp3, 3gp ;) dan yg paling penting sekali boleh call dan anta message hehe..
tp yg paling paling istimewanya henpon ini sempena bulan April ini adalah..
check this out..


try tgk tarikh msg ini..inilah tarikh aku beli henpon ini..dh 3 tahun dh henpon ini =D


 wallpaper mestilah pic aku dgn mak aku..terbaik yob!!!


 bahagian belakang..still in good condition =D


 SE K530i..diseliputi oleh crystal case..melindungi bdn henpon ini drpd hentakan yg kuat jika trjatuh =D


mcm tak percaya je henpon aku ini dh 3tahun penggunaannya dan masih dlm keadaan yg baik..ada membe aku yg beli henpon ini jgk dan baru berusia 1 tahun lebih tp dh rosak sebab byk kali jatuh..syukur syukur henpon ini masih baik seperti mula mula aku guna dulu walaupun kadang kadang ada jgk jatuh atas lantai hee..
walaupun skunk aku ada jgk henpon nokia tp henpon ini tetap di hati aku kerna perfomancenya bila nak tgk pic..laju dan tak trsangkut..dan byk lagi function yg bg aku mmg sesuai tok henpon ini berdasarkan specs..
semoga henpon ini dapat bertahan tok kegunaan cicit aku wahhh!!! =D
peace!!!





nota alp :  dari 3G sampai Blackberry sampai iPad..K530i tetap akn aku guna =B





YANG BENAR

alif_affandi







No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop