Jun 16, 2011

Papan Luncur

hey yo..
salam 1 Malaysia kpd semua bloggers sekalian..
korang sihat tak?aku arap korang sihat la ya..

check this out..


ok..
korang dh tgk flyer event ini?arap2 dh la sbb tujuan aku letak flyer ini bukanlah tok hiasan semata2..
kalo korang free dan tnp aktiviti pd mlm sabtu ini, ape kate moh kite yob yong sekalian kite kasi pecah ipoh dgn sorakkan kite terhadap awek2 skaters yg akn mnunjukkan aksi mereka di ipoh ini..
aku tak dibayar tok promosikn event ini ok..just tnggungjwb aku sbg rakyat ipoh bg memeriahkn aktiviti yg julung kalinya diadakn di ipoh..bkn seng event mcm ni nk diadakn kt ipoh.. kalo kt kl tu berlambak melambak la kn..
dan secara tak lngsung dpt la mngimbau kembali zaman aku muda mudi dlu semasa bermain skate di bngunan yg terbiaq bersama aja, jan, megat dan johan.. heh


so kpd korang yg dok ipoh tu, moh la kite gie event ini..free ok kpd penonton(maybe) dan RM5 kpd skater yg nk maen..heh..
peace!!!










*nota alp : jgn lupa mnx izin mak bapak kalo nk kuaq mlm nnt ya =B










YANG BENAR
alif_affandi

2 comments:

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop