Jul 22, 2009

Seminggu di koperasi PUO

barang2 di dalam koperasi a.k.a stor
aku la alif affandi =D
kak dayah
kak leen
jan
jan
from right - kak leen, jan
from left - jan, jan
from right - jan, jan
from left - kak bella, jan, jan
sempena cuti sem aku yg panjang dan lebar ni, aku tlah ambil kesempatan dgn membuat kerja amal di koperasi poli aku. aku dpt job ni pn melalui kakak senior aku, kak leen. dia offer kat aku dan aku pn offer kat member2 aku ( jan n jan - u know who u are ). so kami bertiga dgn tulus dan ikhlas wat la kerja itu. so dgn ini aku sertakan pic2 yg xseberapa ini. aku harap korang enjoy tgk pic2 ini.. bubye
=D
.

3 comments:

  1. woit..alif..bocor lah rahsia lau Pn. Ain tau korang tdo kat dlm stor 2...hahahaha..

    ReplyDelete
  2. hehe takpe..dia yg bg izin kteorg tdo dlm stor tu..hehe
    *spe kmu ni?kalo kte sling mngenali bgtau la nme tu huhu

    ReplyDelete

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop