Jul 9, 2011

Anak Saudara ke - 5

hey yo..
salam 1Malaysia..

entry ini takde kaitan dgn BERSIH, KOTOR mahupun PATRIOT..
this is a clean entry without any fvcking sh*t above..

okay..aku baru balik dr melawat akak aku yg baru pas bersalin di damansara.. aku ingat baru nk gie hospital kt situ tp kakak aku dh balik umah dh..mak ai!!! copeknya kamu balik ija oiii..
bersalin 07.07.11 dan balik umah 08.07.11..cpt3..
sampi2 je umah akak, aku trus attack bilik kakak aku..tp first2 aku ketuk dlu la tok pastikn anak sedara aku ini bukn tgh 'menyusu'..kalo tgh 'menyusu' takkan la aku nk masukkn..malu la aku nnt hee....


keadaan line clear..aku tgk kakak aku mcm cergas semcm je..tp takde la lh lompat2 atas katil kn..cergas org tgh brpantang dgn cergas org mcm aku ni mmg berbeza la..anak sedara aku ini lom ada nama lg tp yg pastinya dpn nama dia mst ada AINNUR _ _ _ _ _ _ _ _ _ .....sblm tu aku nk bgtau la anak sedara yg ni popuan..mcmne aku tau?sbb dia takde ermmmmmm hee...kalo korang ada nme yg sesuai..text la aku ya..cDia dh bg byk nme n aku pn dh bgtau kt kakak aku..taktau la dia nk time or tak huhu..


ok la..membebel pn tak gne kn..so spt yg aku tlah jnjikn..check this out..my khazanah for you all ;)


 okay..ini anak sedare aku yg ke3..anak kpd abg aku yg pertama..qaisyh namenya dan sgt2 noty ;)


 anak sedare aku yg pertama dan ke-3..anak kpd kakak aku..afrina dan afrisya hee


 anak sedare aku yg ke-2..anak kpd kakak aku jgk..eyman namenya..sgt nakal dan degil tp kdng2 kedegilan dia membuatkn aku tergelak ;)


afrisya..sgt cute orgnya mcm achu dia =b


jeng3..



 inilah dia..anak sedare aku yg ke-5..anak kpd kakak aku..nme?still searching heh


 its me..lots of love =D


so how..ada best ke khazanah ini?arap2 best la ya..dan arap2 kegembiraan aku ini dpt dishare kan bsame bloggers sekalian..
peace!!!





*nota alp : dpt anak buah dh epy..kalo dpt anak sndri mcmne la rasenya kn =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop