Jul 7, 2011

Selamat ya!!! part 2

hey yo..
salam 1Malaysia kpd sume bloggers sekalian..

skunk mood aku adalah
HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D
baru td aku post entry selamat tok kkak aku dan baru td jgk la aku dpt sms dr mak aku..
check this out..



alhamdulillah..berdasarkn nota alp pd entry yg lpas, "skunk 4..insyaAllah akn bertukar kpd 5"..
skunk mmg dh jadi 5..aku dh ada LIMA anak sedara..suka3 hehe..esk pas selesai exam java, aku dan abg aku akn trus gi kl tok melihat anak sedara kami yg baru dilahirkn ini..insyaAllah akn ku upload pic dia..tggu!!!!
peace!!!





*nota alp : sntiasa mndoakn yg terbaik tok kuarge aku =B 





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop