Aug 6, 2011

Ramadhan #6

hey yo and assalamualaikum kpd bloggers sekalian..

mcmne pose arini?n korang sihat ke?kalo pose ok n korang pn sihat alhamdulillah la..
arini aku takde kelas so mcm bosan sikit la n rse penat la coz dok umah jela.. kalo ada kelas takde rse pnat sgt coz ada aktvti nk wat kn.. ni la dugaan ble bercuti huhu..
apakah menu korang tok arini? menu aku adalh nsi putih, ayam masak merah, kari ikan, sayur, kuih muih dan air kelapa.. yummy hee.. n apabila aku dh knyang sgt2 maka solat terawih pn aku tak dpt tunaikn ermmm.. inilah terjadi ble kte hidup tok mkn huh..
ok la..itu sje bebelan aku tok entry ni..
peace!!!








*nota alp : puasa puasa puasa =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop