Aug 6, 2011

Once Upon a Time dekat Pasar

hey yo and assalamualaikum kpd bloggers sekalian..

aku baru pas balik dr market dgn mak aku.. mak aku tlah beli ikan, ayam, sayur, kelapa, telur dan byk lg la..
tp yg paling attract my attention adalah apabila trpandang pd.....



ini adalah cntoh sbb ak tak smpai ati nak snap pic gul tu..tp mcmni lah keadaan yg aku n mak aku tgk..sebijik sejibik.. white color gitu heh.. pose3.. tp yg wat aku pelik adalah bukan budak2 mahupn remaja or dewasa TETAPI adalah warga emas.. yes.. umur mcm mak aku dh tp pkai bj mcm tu.. 
aku try to think positive.. mybe dia tak prsaan baju dia jarang tp at least kne la alert dgn baju yg kite nk pakai.. apa la pndangan org nnt kalo tgk org yg lbih tua pkai bju mcm tu.. kalo org muda kite aku taklah kesah sgt kn hee.. 
k la..just nk share tu je hehe..
peace!!!




*nota alp : jagalah percakapan, tingkah laku dan pemakaian kite khususnya spnjang bulan Ramadhan ini =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop