Sep 24, 2011

Karnival Sukan PUO

hey yo and assalamualaikum

dupdap dupdap!!!
jantungku berdegup degap menanti detik 8am ini(skunk kol 1200am) heh.. esk ada karnival sukan poli aku.. aku mewakili jbtn aku iaitu JTMK dlm acara bola tampar..huh ptg td dh traning dgn dak2 yg laen.. ok seriously td adalah first time aku maen tok tahun ni..last aku maen mse karnival sukan jtmk pd tahun 2010 rasenya.. dh sethun lbih aku tak sentuh bola tampar huh..
mcmne la aku nk hadapi match esk.. nk hadapi wakil poli lg..aduhai.. harap2 aku dpt wat yg trbaek tok jabatn aku.. kpd korang sume.. dtg la support aku ya hohoho.. kalo korang dtg n jmp aku n mntk sign aku.. akn aku blnje korang pizza hut + domino piza sekali.. soh moh kite reramai mntk sign admin belog ini heh..
kbubye
peace!!!




*nota alp : do your best alifaffandi =B




YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop