Aug 15, 2011

Ramadhan #15

hey yo and assalamualaikum kpd mmbe2 n bloggers sekalian..

arini aku taktau nape aku mcm takde mood je.. nk kate ada prob?ermm takde plak.. ok je dgn sebhgn besa org yg aku kenali.. mgkn sbb ada xsgmnt yg pelu disiapkn last minute kot aku jd moody ni.. tp takde la moody sgt just mcm ermmm taktau nk describe mcmne huh.. 
tp itulah gunenya fmly cDia mmbe2 yg sntiasa ada dgn aku tak kire panas hujan ribut taufan heh.. so mcmne pose korang arini? berbuka apa? mak aku tak masak arini so aku just beli mknn kt bazar je iaitu mee kicap tok aku n laksa tok mak aku.. 
ckup la ya entry ini..
kbubye..
peace!!!








*nota alp : saya sempurna anda tidak n sebaliknya huh =B








YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop