Sep 3, 2011

New Style

hey yo and assalamualaikum

hey..aku dh tukar header belog aku..
stelah lame edit pic itu n finally aku dh tetapkn iman aku tok ltakkn header itu..
harap korang suke.. kalo tak suke pn takpe sbb aku suke dh cukup tok puaskn ati hoho..
kalo korang perasan ada camera kat header itu.. mknenya aku suke snap pic n aku akn uploadkan sbnyak mgkin khazanah2 yg akn aku snap nnt ke dlm belog ini.. itu jnji aku sbg admin belog ini heh.. n style aku mcm tgh mnjerit mnggunakan healer bmksud lps ni aku akn postkn entry yg out spoken n takde nk tapis2 sgt la kalo ada bnd yg aku rase mcm tak best je or pape yg blaku dlm hidup aku akn aku luahkn mnggunakan ayt2 lepas or kesat hohoho aku cuba.. tp still mngikut garis pnduan tok bacaan umum heh..
tp kalo terlalu out spoken plak.. lh wat gado sbb kalo la org yg aku tujukn tu.. dia plak rajin nk bukak belog ini.. mmg bergado la.. tp biaq la.. ada aku mention name spe2?takde kn..
k tggu entry akn dtg kalo nk bace..
kbubye
peace!!!








*nota alp : judge me if you know me very well =B




YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop