Oct 21, 2011

Kau Kuat

hey yo and assalamualaikum

check this out

 


ok..perkataan pertama yg tersembul dr mulut aku adalah..
GAMPANGBANGSATSIALAN..
3 perkataan aku gabungkan mnjadi 1..huh sialan la kau remaja.. dari gaya kau mmg ko sebangse dgn aku la sial.. aku taktau apa motif ko nk gnggu n tampo dia.. dia rogol awek ko ke? dia kaco mak ko ke?sial la.. apsal ko tak tampo je mat2 afrika tu? tak brani ke? kalo ko kuat sgt gie la one by one dgn mat indon.. ada bran ke mat oiii...
aku geram bengang tgk remaja yg bangang mcm ko ni.. puihhh!!! aku pn wat bnde yg bukan2 sia2 jgk tp takde la smpai nk wat mcm apa yg ko wat tu sialan..huh
elok2 aku nk lyn 3gp..pas tgk video ni puihhh..trus ptong stim huh..
k la..gtg..
aku nk tampo kepala adik aku ni heh
kbubye
peace!!!





*nota alp : jgn jd jaguh kampung..ble masuk bndar trus kecut 'egg' tu =B





YANG MENAIP
alif_affandi

2 comments:

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop