Oct 24, 2011

Kehidupan

hey yo and assalamualaikum

aku rase kadang2 kalo dlm dunia ni org just wat hal masing2 je mcm best jgkkan.. mksd aku kau wat la apa kau nak wat asalkan jgn kacau hidup aku..n selagi tu la aku takkan kacau hidup kau.. best jgk kalau dpt kehidupan mcm tu..
tak perlu nak peningkan kepala pikirkan "apalah si mamat/minah tu pikir pasal aku", "mesti dorang kutuk aku bile aku rapat dgn senior/junior kat dlm universiti ni", "salah ke aku nak wat lawak dlm kelas?knape dorang nk bisik2 sesama dorang?"..
well kadang2 itu yg bermain dlm otak kite.. benda ni sgt merimaskan aku..seriously.. bg aku, aku tak kacau hidup kau pn tp knape aku dpt rase kau kacau hidup aku haa? manusia ni mmpunyai instinct yg kuat okay.. mgkn bila aku rase mcm tu aku di kire sbg menuduh tp instinct aku kuat.. maybe 51% apa yg aku rase adalah betul.. kalo salah takpelah sbb apa yg aku rase anye aku sorg je tahu..
tp itulah.. kadang2 hidup sorang ni(tak melibatkan cDia) best jgk.. jalan sorang2.. lepak padang polo sorang2.. its a wonderfool time okay.. TAPI maksud aku adalah mengikut masa jgk la .. bukannya 24 7 aku nk sorang2.. aku MEMANG perlukan kawan2 tok berada disisi aku bila aku happy dan ada prob.. no matter what happens, i still need my family, mygurl, myfriends and enemy to make my life perfect.. mungkin tak 100% perfect tp at least biarlah percentage perfect tu lg tnggi dr unperfect..
apa pn inilah kehidupan.. aku kau dan kite takkan dpt lari dari dugaan kehidupan yg penuh dgn pancaroba..
live it, face it, solve it and enjoy it..
kbubye
peace!!!




*nota alp : jgn slhkan org kalo kite trsilap langkh kerna pilihan di tgn kite =B





YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop