Nov 25, 2011

Novel

hey yo and assalamualaikum

lepas solat jumaat, aku dgn mak dan anak sedara kiteorg gie la jusco kat ipoh.. niat dihati nak bawak anak2 sedara aku beli buku kat popular mahupun mph.. dah sampai sane, aku pun alang2 usha la buku pape yg dpt menarik hati ini.. ingatkan nak beli majalah playboy tp malangnya tg ada hanyalah majalah mangga huh hatiku kecewa..
last2 aku jumpa buku ini..


mase aku secondary skool dulu, aku mmg dah disumbatkan dgn sumber2 'kegelapan' seperti 'nightmare before christmas', 'emily the strange' mahupun black metal.. mksd kegelapan di sini adalah hitam.. aku mmg taksub warne hitam kecuali awang hitam hehe..
dulu aku just tahu pasal nighmare before christmas je.. tibe2 kat mph tadi ada plak novel emily ni.. ahh aku pun apa laga la.. dlm dompet ada duit sikit so melabur la kat novel ni.. skunk ni aku lom start bace lg.. harap2 berbaloi la novel ini dgn nilai yg telah aku kuarkan =)
peace!!!




*nota alp : membaca menguasai diri =B








YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop