Nov 24, 2011

Tidak Mengapa

hey yo and assalamualaikum

tidak mengapa jika aku menghamba abdikan diri aku terhadap buku daripada aku menjadi hamba abdi kepada manusia yang hanya tahu cari salah orang lain
tidak mengapa jika aku mempermainkan seseorang itu jika perangai dia lebih bullsheet dari aku
tidak mengapa jika aku hanya menghormati orang yang pandai menghormati orang lain daripada aku menghormati orang yang tidak tahu menghormati diri sendiri
tidak mengapa jika aku hanya hidup di dalam dunia aku sahaja daripada aku hidup di dalam dunia orang lain yang penuh dengan hipokritasi
tidak mengapa jika aku hanya membenci engkau daripada aku mengutuk engkau depan dan belakang
tidak mengapa jika engkau mengutuk aku kerna aku tahu kehidupan aku lebih indah dari engkau
dan tidak mengapa jika aku memberitahu engkau aku adalah aku.










*nota alp : kemerdekaan seketika apabila peperiksaan akhir sudah tamat =B










YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop