Dec 8, 2011

Diri Aku

hey yo and assalamualaikum

skunk ni aku merasa bingung giler.. apa yg patut aku wat tok memuaskan ati semua insan yg berada disekeliling aku?terutama family, cDia, kawan2 termasuklah diri aku sendiri.. seriously aku merasa skunk ni kehidupan aku mengalami konflik dlm perhubungan sesama manusia..
aku taktau la nak bgtau mcmne tp skunk ni aku mmg totally blur!!! wat A mcm tak kena je.. wat B lg la tak kena.. wat C ke laut plak.. sampai nak wat Z..konpom2 xkena jgk..bingung giler apa yg perlu aku buat.. dgn cDia..aku taktau nak ckp apalah.. aku telah melukakn hati dia.. aku merasakan better aku lepaskan dia n berharap dia jmp lelaki yg lg2 lg2 baik berbanding aku..ermm biarlah mase yg tntukan.. dia pn dh byk brubah..apa yg mampu aku katekan.. alhamdulillah =')
aku ni je still tak berubah pape..smyng tak penah nk ckup..tipu org?selalu.. kate2 kesat?sentiasa.. dosa besar?sederhana?kecil?huh semua dh ada dlm koleksi peribadi aku.. aku merasakan wat mase ni aku bukan yg terbaik tok bapak2 ibu2 papa2 mama2 diluar sane tok wat aku sbg menantu dorang huh.. aku jahat skunk ni.. aku mengaku.. 
skunk ni.. aku perlukan mase tok tenangkn diri dan juge muhasabah diri ini.. aku perlu berusaha tok mengubah diri ini dan bersiap sedia dgn pembalasan dr Tuhan atas semua dosa2 aku dimase silam dulu..
peace!!!




*nota alp : konflik kehidupan menguasai diri =B




YANG MENAIP
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop