Feb 14, 2012

Its a Valentine

hey yo and peace be upon you

today is tuesday and its valentine for who celebrate this fvcking day..
aku tau byk org yg seagama aku dan sebangsa aku yg akn sambut valentine ini.. kalo dulu mmg YA aku sambut sbb baru nak up kononnya dan nk tunjukkn yg aku ni ROMENtik orgnya kat ex gf aku dulu..tapi itu sume dulu pny cer..
skunk ni mmg tak la nk sambut..malang sggh ya cDia sbb aku tak sambut valentine ini..
no bunga, no coklat, no kisz, no hug, no gentel2 and no fvck sana sini..
tuesday still tuesday..no special case for this day.. dan aku harap takdelah yg terlalu taksub sambut valentine ini..
ini sume plan dari yahudi laknatullah dan pihak kafir tok menyesatkan umat islam sedunia..ingat tu.. WAHHH!!! hehe..
tapi dlm aku sedar dan tidak sedar..sebenarnya aku pn layan jgk valentine ini sebenarnya hehe..
check my valentine k.. click here
peace!!!





*nota alp : tp bkn sume yg dpt bnge tu sambut valentine.. ada jgk yg sambut birthday =B




alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop