Aug 24, 2011

Ramadhan #24

hey yo and assalamualaikum

arini aku rase mcm malas nk gie kelas dh sbb demam raye ku smakin panas n mnguasai diri ini heh.. pose penuh wat mase ni sbb tu bsemngat nk raye heh.. esk last aku ada kelas.. pasni aku dh mule start cuti n leh la concentrate pd raye n cuti heh..
mcmne pose korang tok arini?apa menu korang?arini aku berbuke dgn mak aku, abg aku kt ipoh n kakak aku yg br smpi dr kl.. dia dh start stay kt ipoh smpi la 4.9 ni.. lame tu n nmpknya aku kena la bsbar mnjge anak2 sedare aku yg byk karenah huhu..
td menu aku adalah nasi putih, ayam masak merah, daging masak kicap, daging kambing panggang, ikan siakp msak 3 rase, kuih muih n air laici.. nasi n air je homemade n yg laen sumenya shopmade heh..
skunk ni aku takde terima kad pn dr awek2 aku huh.. dorg dh lupakn aku kot ;( aku nk bg kad kat cDia tp takut tak sampai plak sb aku tak tau alamt dia huhu
kbubye
peace!!!








*nota alp : RAYA =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop