Feb 18, 2012

Perkahwinan

hey yo and peace be upon you

dlm 2 3 4 ari yg lepas aku dpt kad yg membuatkan aku sgt2 excited okay.. gila kau tak excited.. bkn senang nak dpt kad mcm ini.. lebih2 lagi umur mcm aku ini yg boleh dianggap masih mentah dlm dunia yg serba dgn masam manisnya wahhh!!! kad ini aku ambil dari membe aku sendiri..umpama membe bagi kad pd membe dan membe bg kad kat membe dan akhirnya membe itu bg kad dekat aku.. mcm itulah cite kad itu..
kad apa yg aku mksdkan?check this out..

  

inilah dia kad yg aku maksudkan..
perkahwinan antara Nurul Ain dgn Mohd Hazaliff..name nak ada bnyi mcm alif jgk huhu.. 
pengantin popuan itu adalah mmbe seperjuangn aku mse kat poli..so mknenya pengantin popuan itu adalah membe kelas aku..baru tau..ermmm dh nak kawin dh kau ya nu'oi..bagi aku kalau perempuan yg kawin pada usia yg awal boleh lg la asalkan bakal suami dia ada pkrjaan yg tetap dan mampu menampung keluarga nnt..tapi kalo lelaki yg seusia dgn aku nak kahwin awal itu agak mengejutkan sbb confirm lelaki itu tak mempunyai sumber kewangan yg kukuh lagi unless la dia tu anak manusia yg kaya kn.. tp ada jgk lelaki yg muda kahwin awal dan tak punyai sumber kewangan yg tetap..itu mcmne plak?
well itu mknenya dia mmg btl2 dh matang n bersedia mnghadapi segala dugaan yg ada dan pastinya dia itu pndai berjimat untuk kegunaan dia dan family dia tok sesetgh jela..
so konklusinya berkahwin itu baik dan memerlukan komitmen 1000% dari setiap manusia
peace!!!





*nota alp : TAHNIAH kpd nuoi dan aie aik tang mne hazaliff yg boleh dishortkan mnjadi aie?ermm =B





alif.affandi 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop