Mar 19, 2012

Keputusan

hey yo and peace be upon you

setiap manusia takkan dpt lari dari masalah dlm hidup.. setiap masalah memerlukan akal fikiran yg bijak supaya masalah dpt diselesaikan dgn baik.. tapi malang bg aku kerna aku menyelesaikan masalah yg ada menggunakan gerak hati yg gelojoh tanpe menggunakan akal fikiran yg telah dikurniakan kpd aku..
aku membuat keputusan tanpe memikirkan perasaan org lain.. aku membuat keputusan tanpe memberikan mase kpd diri ini tok berfikir sewarasnya..
akhirnya.. diri ini yg menyesal tak sudah.. selepas bersusah senang, akhirnya aku melepaskan dgn 'rela' hati tp skunk ni baru ku sedar bahawa cDia adalah yg terbaik tok diri ini walaupun diri ini tak pernah menghargai apa yg ada di depan mate selama ini..
walaupun aku menyesali apa yg terjadi, apakan daya kerna semuanya sudah terlambat.
peace!!!





*nota alp : coretan hati ini =B





alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop