Mar 11, 2012

Perkahwinan Nurul dan Aie

hey yo and peace be upon you

pada tarikh 10.03.12 bersamaan hari sabtu, kawan kelas aku iaitu nurul dan aie sudah sah menjadi suami isteri.. korang try usha entry ni..
Perkahwinan
smlm aku bersama muiz, azmeer dan my new friend iaitu farid berkonvoi same2 dari Hentian Sg Perak ke umah pengantin.. aku dari start naik kereta sampai umah nurul mmg la mengantok gile la tp nasib baik ada muiz sbb dia ni rajin sembang orgnya..
perjalanan memakan mase dlm 1jam 45minit agaknya.. aku pun tak berape pasti la tp yg pastinya mmg jauh tp best =)  inilah perkahwinan membe aku yg pertama aku dpt pergi.. sebelum ni ada membe sekolah kahwin tp aku tak dpt join sbb ada komitmen lain uishhh..
so kali ni aku agak2 happy gile la dpt tgk membe aku bersanding.. malu2 kucing lagi tu.. auwww.. 
aku dah lame tak upload khazanah tok korang sumekan so entry kali ini..
check this out guys ^v^



 hentian rehat sg perak

 my breakfast for that morning =)

 peta ini lagi membantu berbanding GPS =)

 aku cari bendera dap tp takde so aku gantikan dgn bendera ini =)

 thanxkaseh makcik yg membantu kami =)

 ini dia...banner pengantin baru =D

 ini dia admin yg kachak lg bergaya bersama dgn hadiah yg dishare2kan =D

sebelum jumpa pengantin, kena makan dulu

 pasangan mempelai yg secocok..bagai pinang yg dibelah dua tiga empat lima enam tujuh blabla..


 
 classmates

 "meh abg basuhkan tgn ayg ya"
 "aishhh selambanya ayg minum air abg..sedap ke...?"

 "dah minum baru nak bagi abg ya ishh3"

 "apa tu dkt gelas? kesan gincu ayg la hihihi"

 "alaa abg minum jela.. nnt abg akan 'merasa' jgk gincu ayg ni hihihi"

"kite minum same2 jela.. abg suap ayg dan ayg suap abg k ^o^"
 
 finally hehehhe

alhamdulillah.. bg aku semuanya berjalan dgn lancar.. first thing yg aku suke ble sampai Tanjung Piandang adalah kawasan sawah yg menghijau walaupun takde padi huhu.. tp sgt2 menyejukkan mata ini.. dpt la jgk cuci mate tgk keindahan alam ciptaan Tuhan ni.. best sgt2.. rumah pengantin plak belakangnya ada ermmm aku tak tau nk pggl apa tp aku gelarkan sbg bendang jela takpun paya..hehe sgt2 best.. aku semakin jatuh hati dgn persekitaran kampung =)
aku harap aku dpt alami persekitaran mcm itu lg..insyaAllah
peace!!!





*nota alp : kepada Nurul dan Hazaliff.. Tahniah dari aku dan selamat mulakan kehidupan baru sbg suami isteri =B





alif.affandi

8 comments:

  1. yahhh...entry yg menarik br0..hehehe

    ReplyDelete
  2. smart la alep...huhu nk sgt aku tgk c nuol tu kawen,dpt gak... :) tahniah buwat dia...n tahniah buat ko sbb de entry yg panas lgik...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo kau n afi ada mesti lg..lg ramai lg meriah :)
      btw thanx ya ^v^

      Delete
  3. thniah nurul :)
    semoga kekal hingga akhir hayat ok..
    sweet sungguh pengantin bru ni.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye anonymous :)
      same2 kte doakn kbhgiaan dorang =)

      Delete
  4. benci alep. hahaha. dari persatuan mogok

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku adalah ceo Persatuan Mogok...tolong respecr ^v^

      Delete

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop