Jul 31, 2012

Last Day

hey yo and peace be upon you


heyyy korang.. hari ni last day aku bekerja di reject shop as a sales coordinator hee..
and next month, aku akan berflight ke.... (akan ada update ttg itu)
alhamdulillah..cukup 7 bulan aku bekerja dan mencari pengalaman kat reject shop ini.. mcm2 perkara dah berlaku sepanjang tempoh aku bekerja ini.. dgn duit gaji jgk la aku mampu membeli a57..syukur3 ^v^
pengalaman yg aku dpt dari first aku dtg reject shop sampailah hari ini, TAKKAN aku lupekan..dan aku harap aku dpt menggunakan sebaik mungkin pengalaman ini..
kpd kak ida, kak wan, affis, en lokman, eka, ana, mohd, raj, sham, faz dan dhurga.. THANXKASEH sgt2..korang mmg awesome la..
peace.










*nota alp : 01.01.12 - 31.07.12 =B










alif.affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop