Sep 15, 2012

Aku Kau bersalah

hey yo and peace be upon you

bila ada waktu senggang, kau isikannya dengan perkara yang berfaedah.. itu memang baik tapi malang bagi aku, aku tidak termasuk dalam perkara itu.. aku kesepian ditemani kawan-kawan yang sekepala dengan aku bila kena dengan tajuknya.. jika tidak? internetlah menjadi sahabat karib aku..
bila aku sudah membiasakan diri, kau mula datang mencari aku, mencari salah aku walaupun kau juga yang mencipta keadaan ini pada mulanya.. bila aku membalas, kau mengatakan aku kejam padahal kau jugalah yang mencipta keadaan ini dahulu..
salah aku atau salah kau?





*nota alp : luahan hati mamat jongang ini =B





alif.affandi
 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop