Jul 24, 2010

Sehari Bersama Ibu

entry baru..baru entry.. ;)
salam sume..
ari ni ak tlah meluangkn mse ak tok emak yg ku syg hehe..
before smpinya ari ni..mak ku tlah cop ak dlu sblm mmbe2 aku cop ak hehe..
dia kte dgn nada yg lmbut "alip..sbtu ni jgn ada date or kuaq dgn mmbe k..mak nk kmu teman n tlong mak sbtu ni"..
aku dgn taat mnjwb "baek mak" ;)

so pd kol 0730 ak dpt msg dr mmbe baek ak megat. dia ajak ak g sek menengh raja pompuan..WOW..ada ari kntin ktenya..dlm ati ak nk sgt2 n sgt2 g tp ak dh ada date dgn mak ak huhu..
tpkse la ak tlak pelawaan itu sedih2 huhu;(
xpe3..taun dpn ada lg hehe..
jadi..pd kol 0800 ak dgn mak ak g pasar tani kt stadium indra mulia ipoh. wkt 2 ada smbutn 25thn pasar tani dilahirkn hee..so mmg penuh la kt situ..ingtkn nk jgk la cuci mte tp..ermmm..(hrap anda phm mksd ermm huhu..)
pas mak ak dh beli brg2 spt ikan, ayam, sayur mayur, belacan, kuih muih dan sewkt dgnnya..kteorg pn blik la..

dlm 1130 kot kteorg kuaq blik n g JJ kinta city hehe..skunk kn ada mega sale so phm2 jela..full itu penuh..nsb baek nk parking kete xde mslh. xpelu nk tawaf jj byk2 kali huhu..
mak aku ckp dia g jj sbb nak bli baju tok cucu dia yg ada 4 skunk ni..stiap 1cucu dpt la spasng dua baju..so alang2 ak dh tmn ak bodek la mak aku..guess what..mak aku blikn aku dompet from Luis Viton or LV hehe..(itu tipu)..dr sembonia je huhu..
tukar jgk dompet ak dr nike to sembonia..thanx mom..i love u =D


kteorg smpi umh dlm kol 1500 kot.xpasti la..yg pasti pas lunch kteorg blik..dh blik apa laga tido la..penat3..
ptg tu dlm kol 1800 mak ajak aku g amik/kait/jolok/kutip/cabut(korang plh la ayt yg sesuai) buah rmbutan..mmg byk gile la buah2 rmbutn 2..so..nk cte byk pn xgne jgk..korang tgk la khazanah2 yg ada bwh ni ;)

ini galah yg xbpe nk pnjg

ini shieldtox...besiap la semut2 sekalian hahaha(gelak setan)

besiap sedia la wahai rambutan2..hehe

mak aku ngah mngumpulkn rmbutn2 yg tlah luruh hehe

rambutan2 yg tlah dikumpulkn
 n akn diberi pd jiran2 sedara mara ;)

 part ni yg pling aku suka n suka aku hehe..mak aku kumpulkn rmbutn n aku memakannya ;)

sebelum n selepas nyum3.. =D
penat itu mmg penat..pas rehat dh mandi dh smyang maghrib..ak ajak mak ak mkn luaq. aku bwk mak aku kt tmpt yg slalu aku lepak dgn membe2 ble mlm mnjelma hehe.. so pas ni kalo aku xde kt umh ble mlm, mak aku tntu tau nk cri aku ;)
aku bwk mak aku mkn kt dgn dataran MBI. kt situ ada  byk gerai tp aku pilih the JAKA's hehe..baek wok..
aku order nasi goreng biasa + telur gorng n mak aku chow kuey teow..

depan riamoda adalah JAKA's..jgn usha gmbr awek aku k ;)

yummy..nyum3..=D

so itu saja tok entry kali ni..first time entry aku pnjg gle thap vavi la huhu..
tggu entry akn dtg n dtg akn ya..
bubye..




YANG BENAR

alif_affandi


No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop