Dec 5, 2010

Cameron Highland

hey yo..
salam n hye kpd sume n ra'akyat malaysia secara amnya hee..
how's your sunday?is it yummy like sundae cup?hee sundae ice cream is yummy.. =D

ok..smlm aku tlah berkonvoi menggunakan 1kereta (lh x gne pktaan knvoi? huhu) g tanah tggi cameron..wahhh..best3...
barisan pemain yg g sne adalah alif aka aku, puan normah aka mak aku, mak cik asmah aka mak sdara aku, yob aka abg sedara aku n akak aka istri abg sedara aku( sory aku xbpe nk tau nme dia) huhu..

ahli family yg laen xdpt hadir sbb tuntutan kerja n hal2 laen..
ok..spnjg berada di sana (6jam je kt sne huhu), suasana mmg BZ aka SIBUK gila vavi la..dh la ari sabtu + cuti sekolah + musim durian = org mmg ramai..
so aku ada la sikit buah tgn tok korang menatap..so check it out..


no caption


fyi..mse aku gi..strawberry yg ada masih muda..kalo yg tua pn dlm ratio 2:10..wahhh aku gne pktaan ratio hee so xberbaloi baloi korang nk amik sndri


jgn biaqkan mata anda tertipu dgn "2 kotak RM1"..anda pasti menyesal


fakta : jip/4wd/mpv ini tidak mmpunyai roadtax..tp jip/4wd/mpv ini still sah jika digunakan di Cameron sje..itulah gnenya 'CH'


jom main gelungsur di tempat ini (bekas tapak tanah runtuh)


apakah yg menarik perhatian anda??? (terutama utk kelab kipas pakatan rakyat) ;)


nice place and nice view


no caption


ladang rumput..yg pertama di dunia (kot)


ladang rumput lagi


lagi2 ladang rumput


she's my lovely super human..kteorg xpnh breakup since 140390..wahhh!!!


first time amik wudhuk di cameron..airnya sgt2 la sejuk..dh smpi -ve 0 drjh celcius ;)


kita padamkn segala perkataan yg ada..yg bulat letak tgh..warna putih tukar hijau n warna merah tukar putih..apakah akan ada???

itu sje yg ada..act byk lg khazanh yg ada dlm cam aku tp sume biaq la p&c k..
akn kte jmp pd entry sterusnya...





*nota alp : aku ni seorg pemuda biasa..bknnya pemuda amno ataupun pass ok..jgn slg aggp..





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop