Mar 2, 2011

WANTED

hey yo..
salam 1Malaysia..
entry kali ini adalah berkenaan dgn...
check this out..



berdasarkn apa yg telah diceritakn oleh pak guard kt poli aku, cctv telah merakamkn org ini masuk kt dlm pejabat dan mngambil sesuatu dlm pejabat itu..(aku tau brg yg dia ambil tp wt mse ini better aku je yg tau k :) ) ..
aku tak nak la tuduh apa apa kn tp kalo betul la apa pak guard tu cerita kt aku..mgkn elok org dlm pic ini jd wanted..
kalo korang ada trjumpa or ada apa apa info ttg org ini..inform la kt pak guard kt poli or lect kt poli aku ya..pastikn PUO ok..jgn poli laen sudah hehe..
itu saja entry kali ini..
peace!!!





*nota alp : aku bercerita berdasarkn apa yg telah diceritakan oleh pak cik guard poli aku dan aku takde niat nak malukn org dlm pic ini..





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop