Feb 28, 2011

Futsal Antara Jabatan

hey yo..
salam 1Malaysia kpd semua..
korang tgh watpe tgh2 mlmni mcmni?adakh korang tgh tidur?ataupun mnyaksikan match antara arsenal dgn birmingham???hehetok result skunk ni adalah 1 - 1..arap2 birmingham menang..aku kn hard fan Birngham City lalalala....

ok..entry tgh mlm ini ada kaitan dgn tjuk utama ini iaitu "Futsal Antara Jabatan"..(bkn ke tjuk dgn isi mst ada kaitan..huh)..
pada hari itu 26.02.11 bersamaan hari sabtu..ada dua event besar telah berlaku dlm kalendar poli aku..iaitu "Majlis Sambutan ke-40 Tahun Jabatan Perdagangan" dan juga "Karnival Sukan PUO 2011 Jabatan Teknologi Maklumat Komunikasi" (JTMK)..
semua plaja jabatn aku iaitu JTMK wajib hadir pada "Majlis Sambutan ke-40 Tahun Jabatan Perdagangan" kerna..aku pn tak tau la sbb apa..dgr cite kalo tak hadir kad ID plaja akn dirampas dan diserahkan pada..(aku xpasti heh)..tp aku dgr cite kalo tak nak dtg "Majlis Sambutan ke-40 Tahun Jabatan Perdagangan" itu, kita kerna la dtg "Karnival Sukan PUO 2011 Jabatan Teknologi Maklumat Komunikasi"..hehehe..
aku dr awal lg dh plan nk "Karnival Sukan PUO 2011 Jabatan Teknologi Maklumat Komunikasi" jadi niat aku mmg baik la kn kn kn hee..
so spe2 yg dtg "Karnival Sukan PUO 2011 Jabatan Teknologi Maklumat Komunikasi", namanya diambil sbg pngesahan kehadiran plaja trsebut..sapa2 yg tak dtg..haa jwb la dgn org atasn nnt =B

td hanyalah mukadimah..skunk adalah isi isi pntg tok entry ini..
pada "Karnival Sukan PUO 2011 Jabatan Teknologi Maklumat Komunikasi", ada 9 team laki laki dan 3 or 4(xpasti) team popuan..
team laki laki dibahagikn kpd group A dan B..kelas aku mnhnghntar 1 wakil dan dinamakan sbg "A"..YA..itulah nama team kelas aku A..tiada ejaan lain selain "A" hehe..tp kteorg dlm group B bknnya A ok..
dlm kumpuln kteorg menang semua match dan semi final pn menang dan final pn kteorg MENANGgung kekalahan..kteorg hanya mampu mnjadi naib johan saja..ok la tu kn..

pd sblah ptg plak..aku mngambil bahagian dlm acara bola tampar plak dan sebahagian besar pemain2 bola tmpar adalah pemain ftsal td heh..bola tmpr plak kteorg dpt naib johan jgk huh..kteorg mmg ske naib johan ni huhu..

skunk ni tggl acara bdminton je..arap2 la aku johan tok bdmntin hee..
ok la..bwh ini ada khazanah tok korang..
lets check it out..


sila hubungi jika anda kesepian hehe


 gelanggang pertarungan huh


 sesi brgambar


 team staff + lecturer


 hadiah 1 - 3 tok laki laki dan popuan


 syed


 azmer


 zul aka atok uzur

 apabila popuan berfutsal heh


 En Azrul dgn Syed (sporting lecturer)

 pembekal tenaga bg sebahagian pemain2 futsal ;)


 am


 style la azmer


 dlm bulatan itu adalah team kelas aku.. A =B


 nice keeper khiswan aka chor


pemain pihak lawan & azmer


 hamper tempt ke-2


dari kiri berdiri : syed, madi, mat, zul, admin belog
dari kiri duduk : azmer, am, hamper, chor, ren.


 player volleyball..same person but different position heh


bedah siasat apa yg ada dlm hamper itu huh


ok..itu saja tok kali ini..next time kita jumpa lg ok..
peace!!!





*nota alp : byk pic akn diupload di FB..see yaa..





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop