Apr 1, 2011

Radix Fried Chicken

hey yo..
salam 1Malaysia semua..
hari ini di Malaysia adalah hari jumaat..so adakh anda pergi sembahyang jumaat tadi?hehe...
penahkah anda mendengar ttg Kentucky Fried Chicken iaitu KFC?kalo korang tak penah dgrkn..meh dtg umah aku..blkng umh aku ada sungai..gie terjun dlm sungai tu huhu..
apa punya manusia la kalo tak penah dgr ttg KFC huhu..
tapi entry kali ini aku tak nak cite pasal KFC sbb KFC mmg dh fames tahap gaban la..
skunk aku nk cite ttg RFC iaitu Radix Fried Chicken ..
check this out..

logo RFC
ehsan khazanah : google


RFC kini di Ipoh..yay!!!
ehsan khazanah : saudagarcyber

RFC Ipoh Kini telah dibuka secara rasminya dan mula beroperasi pada 28.02.2011 di alamat :-
No.13 Bangunan Komas,
Jalan Keledang Raya 22,
Taman Alkaf,
30100 Ipoh Perak.

aku rasa banyak manusia di seluruh Ipoh belum mengetahui ttg wujudnya RFC ini kerna bg aku la kn..takde promosi/hebahan ttg wujudnya RFC ini..so pihak RFC kena la menguatkan usaha tok mengfameskan RFC di Ipoh ini..
aku pn dh mencuba makanan di sini bersama kwn aku iaitu muiz pd mggu lepas rasanya heh..(baru skunk nk post entry ttg ini hehe)
joom zoom in..


 keadaan iaitu persekitaran di dalam RFC..selesa dan aman kerna takde org selain aku dan muiz heh


 dont play play ya..sos adalah dari HPA sendiri..ermmm good good


 well..tak dpt dinafikan..sejibik mcm KFC tp bezanya..ayam di RFC adalah ayam organik..apa itu organik?sila search di google ;)


 ini adalah zig zag wedges..not bad la cheese and mayonise dia


 inilah tisunya..ada 4 lagi restoran keluaran HPA sendiri..jadi sila bukak lagi 3 di Ipoh ya


ok..kalo nak wat perbandingan antara ayam di RFC dgn di KFC..secara jujurnya mmg la ayam KFC sedap lg..mmg tak tipu..mungkin pihak RFC boleh pertingkatkn lagi resipi yg ada hehee..dan di RFC mereka tak ada coca cola ataupun pepsi k..mereka hanya menyediakan air Radix Cola dan ...ermmm aku lupa air apa ada lg tp byk jgk la air yg disediakn oleh RFC..huhu..
ok la..itu saja bebelan aku tok entry ini..
peace!!!




nota alp : mulut aku lidah aku duit aku suka hati aku lah =B





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop