Jun 27, 2011

Awek Seksi Pakwe Marah

hey yo..
salam 1Malaysia kpd bloggers sekalian..

td mse dlm blik hotel ni(still berada di hillcity), pas mandi aku pn dok2 la lepak smbil tgk pmandangn kt luaq ni..nk on9 mcm malas la plakkn..so nk dijadikn cite la kn mmbe aku nk gie mandi bathtub hee...dia plak tak off9 so aku pn ckp la nk stalk usha fb dia jap so dia bg jela..(nothing to hide between us) ;)

so kalo aku stalk usha, aku mmg takkn tgk page mmbe2 aku sbb dlm fb aku pn dh ada kn so aku gie la usha page mmbe kpd mmbe2 aku ni..disebabkn aku ni laki2 aku mst nk tgk page gegurl kn..yeahhh hee..
tgk pny tgk..usha pny usha..stalk pny stalk..trjumpa la page awek ni..blh than..seksa seksi, panas dan lebih hangat dr gegurl biasa hehe..

byk jgk la khazanah2 yg dia upload dlm fb dia tu..tp aku bkn usha pics je tp usha jgk komen2 yg ada..hehe..
bab ini yg sgt2 la attract my attention k..
gurl ini dh ada pakwe dan pakwe ini adalah pakwe kpd gegurl ini heh..so disebabkn pics gegurl ini sgt2 la sexy dan panas, so ramai laki2 yg notty turut serta mengomen pics awek ini..kalo dh laki2 notty mesti la ngomen nya pn berbaur sexy dan 18sx kn hehe..adat la ;)

yg xbestnya, setiap komen yg agak nakal ini 'dibalas' dgn ckup2 'bijaksana' oleh pakwe kpd awek ini..
saksikn ngomen dibwh..selepas aku copy and paste hehe..

khazanah 1
laki notty : fuyooo...  
pakwe : nk kene rembat tu

khazanah 2
laki notty : perh lagi ckit jerk
pakwe : nak cmmnt agak2 la lembu

khazanah 3
laki notty : heheeee..sukenyer..goreng sodap ne 
 pakwe : sodap lagi kaki ni kat muke ko kan 

khazanah 4
laki notty : cute la u senyum mcm 2
pakwe : biar la dye senyum..kau sibuk pehal? 

ok la..ini baru sikit ya dr byk2 lg yg sempat aku baca..aku just bg korang tgk pics pny komen saja sbb kalo nk upload pics awek ni mmg tak dpt la derrrrr hee..
ok..skunk aku nk bg pndngn aku plak sbg pngguna laman soSial, rkyat prihatin Malaysia dan juge laki notty.. psl awek tu pkai bju seksi dan hot tu itu hak dia la kn dan antara dia dgn Tuhan..yg aku peliknya pakwe dia ini,, kau sedar awek kau sexy dan telah mengupload pics dia dlm fb..mknenya kau pn ok la kn bile dia upload pics dia..so kau jgk kne la bersedia tok mmbace ngomen2 yg akan dipostkn oleh laki2 notty ini kt pics awek kau..


apsal kau nk mrh plak bile ada laki yg ngomen ter18sx kt pics awek kau?mgkn laki tu slh sbb komen yg bkn2 tp awek kau tu pn slh jgk sbb dia pkai bju yg nmpk pusat, blkang bdn, paha, betis dan dada..ops!!! itu takde k..hehe
jadi apa kate kau sound nasihat awek kau dlu spye kalo nk upload tu biaq la pics yg sopan sikit..ttup sikit aset2 brhrge tu sbb laki2 skunk ni pmikirnnya dh terlalu jauh smpi lh tembus 'dalam'..hehe

entry ini bukanlah tok debat laki or popuan yg slh sbb hal bkaitan jantina ni snstif sikit sb kite mst nk kaum kite menang kn so entry ini TAKDE kaitan dgn jantina.harap maklum ya..
so kpd laki2 yg bergelar pakwe, tunang, dan suami tu..kalo korang tak nak gurl korang dipandang oleh laki2 dgn pandngn mcm harimau lapar, so  pndi2 la nsihat2kn gurl korang tu..(trmasuk la aku ini =D )..

kpd gul2 luaq sne plak..kalo korang nk sgt upload pics yg agak2 hot tu..korang kne jgk la bsedia mnghadapi komen2 yg notty dan hot jgk.. dunia kan hehe..

k la..itu saje entry kali ini..
peace!!!





*nota alp : aku taip berdasarkan apa aku lihat, dengar dan  rasa hati.. =B





YANG BENAR
alif_affandi 

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop