Sep 22, 2010

Kehidupan Di Laut

salam kpd sume blogger sekalian..
korang tau x apa itu ikan lumba2 ataupn dlm bhse saintifiknya dolphin..
bg aku ikan itu sgt la cute walaupn aku xpnh jmp lg ikan tu..ikan bilis pnh la aku jmp hehe..
tp kn skunk ni aku br dgr wlaupn kes ni dh lme yg dolphin ni lh dikatekn diancam kpupusn disbbkn sikap rakus manusia yg nk sgt2 mkn daging dolphin itu..bnd2 laen dorang wt kt dolphin tu aku xbpe nk tau la..
aku mmg anti kalo ada org2 yg sngje bnuh binatang tnp sbb ni..kalo bnuh cicak xpela hee..
so mari la kte sama2 menentang kezaliman terhadap dolphin n binatang2 yg sedng mnglami n akn mngalami kpupusan..

sila klik ini tok seribu kepastian :
http://malaysia.youthsays.com/alifaffandi/savejapandolphins


adakah korang snggup lihat keadaan mcm ini trus bterusan???


anye kita yg mmpu mngubahnya..
YANG BENAR

alif_affandi

2 comments:

  1. nak bah macam mane? ko ckp mampu megubah?

    ReplyDelete
  2. well..kalo just sorg dua or seribu nk mgubah tp 10ribu xnk ubah xde effect jgk..kempen ni mngajak satu malaysia n satu dunia

    ReplyDelete

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop