Jun 3, 2011

Entry Baru

hey yo..
salam 1Malaysa kpd semua...
gila!!!
dh lame gile aku tak mengupdatekan pape kat belog ini..
sampi dh besawang dh belog ini huh..
aku bukan lah takde bahan tok masukkn dlm belog ini tp kemalasan aku dan kesibukkan aku telah menghalang tok aku updatekan dlm belog ini..
mcm2 dh berlaku dlm hidup aku sbg Alif Affandi ini, suka duka pahit manis masam tawar..byk la yg berlaku tp itu lah..malas pny psl takde la aku update pape tok tatapan korang..
i'm sorry hehe..
entry ini pn tok bgtau yg belog ini still wujud walaupn aku dh lame tak update huhu..
insyaAllah pasni aku akn cube tok merajinkan diri ini mengupdate..
peace!!!





nota alp : mengalami mood malas tok melayan FB huh =B





YANG BENAR

alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop