Aug 11, 2011

Ramadhan #11

hey yo and assalamualaikum kpd bloggers sekalian..

korang apa kabo?arap2 berada dlm keadaan yg sihat n tiptop :)
mcmne pose korang tok arini?skunk kte dh melepasi pose yg ke 10.. wah!!! lip lap lip lap dh msuk pose ke 11 kte arini.. cptnya mse berlalu kn.. nnt dah nk raye n seterusnya hbs bulan syawal n msuk bulan zulkaedah n blablabla..
arini takde pape yg special blaku dlm hidup aku n aku harungi ari2ni sprti biasa..
menu aku tok arini plak adalah nasi beriani, kuih muih dan lai che kang.. sume tu aku beli je.. aku trsgt la blur n tak tau nk mkn apa tok brbuka kali ni..huh
k la entry kali ni..aku blur!!! huh
kbubye
peace!!!








*nota alp : i had a deeper conversation wit my mum bout cDia =B





YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop