Aug 10, 2011

Ramadhan #10

hey yo and assalamualaikum kpd membe2 sekalian..
*then ada org nyampuk "sape mmbe ko?kteorg tak anggp pn ko mmbe hahaha".. then aku rply wlaupn korang tak anggp aku mmbe its ok dude.. bg aku sume yg bce belog ini, sume yg ada dlm frenlist myspce, fb, twitter, foursquare adalah mmbe aku wlaupn kte tak penah bersua n beromen bengomen heh ^V^


apa mcm pose korang arini?ada dugaan yg besa tak yg leh wt korang ingin bukak pose sblm wktunya?kalo ada pn arap korang dpt kuatkn diri tok bertahan ya..
apa menu korang tok berbuke tadi?menu aku adalah mcm biasa nasi putih, ayam masak merah, pajeri terung, nugget, kuih muih n air soda heh..nyummmy!!! 
skunk aku dh mula merasai final project fever just tak sepanas demam2 yg penah aku lalui sblm ini.. td slps hbs kelas dlm kol 1400, aku n muiz gie manjoi tok jumpa dgn anak owner aka mmbe muiz kedai kek yg kteorg akn wat webpage tu.. baek je tgh smbng dgn anak owner kedai tu, fuhhh bau biskut coklat menusuk hidungku..dah la kteorg dok dpn susunan air 100+, coke n so on..mmg terbaek la dugaan itu tp aku dpt bertahan smpi td heh..
td pn aku tak gie terawih sbb nk mnyiapkan 2 assignment yg pelu disubmitkn esk.. 1 assignment n 1 lg presentation huh.. yg pasti seawal mne pn assignmnt tu diberi, kteorg n especially aku mmg ske wat keje last minute heh..
k la bebelan aku..nnt korang meluat plak ;)
kbubye..
peace!!!








*nota alp : A meluat perangai B n B meluat perangai A..good combination =B




YANG BENAR
alif_affandi

No comments:

Post a Comment

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
it's all about my eyes, my ears, my heart and my life..that's it and fullstop